Home

Meerdere foto's selecteren Samsung

In deze tutorial vind je een tutorial om gemakkelijk meerdere bestanden tegelijk te selecteren. Eerst leggen we uit hoe u alle foto's van een fotoboek of vanuit de galerij op je Samsung Galaxy S7. Vervolgens leert u hoe u deze geselecteerde afbeeldingen tegelijkertijd kunt verzenden en tenslotte hoe verwijder meerdere afbeeldingen tegelijk Selecteer een bestand en houd deze 'ingedrukt' tot een vinkje verschijnt, selecteer nu de andere beelden. Dit werkt het beste in de 'Chrome browser'. NB. Op bepaalde Samsung telefoons heb je geen 'Afbeeldingen' en 'Videos' maar moet je 'Foto's' selecteren. Computer. Er zijn drie manieren om meerdere bestanden selecteren U wilt meerdere foto's tegelijk downloaden of verzenden vanaf uw Samsung Galaxy J5. Soms wil je een heel fotoalbum naar een ouder sturen of wil je het via versturen e-mail uw foto's om uw foto's vanaf een computer af te drukken. Plots stel je jezelf de vraag hoe je meerdere foto's tegelijk kunt kiezen Deel op de volgende manier via de app Foto's één of meerdere foto's en video's op een Android-apparaat: Open de app Foto's door erop te tikken. Een overzicht van de foto's op uw toestel opent. Tik rechtsboven op Selecteer. Tik op de foto's of video's die u wilt delen. Bij de geselecteerde bestanden verschijnt een vinkje

Verklarende video over hoe u meerdere foto's tegelijkertijd kunt selecteren zonder één voor één op een mobiele iPhone-telefoon te hoeven gaan. Op deze manier.. Selecteer de eerste bestand. scroll naar het laatste bestand van de te kopieren groep. en Shift + klik daarop. Dan zijn alle tussenliggende bestanden ook geselecteerd

Pindat - Posts | Facebook

Druk op de eerste foto die je wilt versturen en blijf ingedrukt houden. Hierdoor zal deze geselecteerd worden en zal de Selectiemodus geopend worden. Als dit het niet mogelijk maakt om meerdere foto's te selecteren, dan moet je mogelijk eerst op de knop 'Delen' drukken voordat je foto's selecteert. Dit verschilt van toestel tot toestel

Hoe selecteer ik alle foto's op de Samsung Galaxy S7

Meerdere bestanden uploaden - Suppor

Leer hoe je verschillende foto's in een Instagram album plaatst en 12 manieren om deze carrouselweergave op een leuke manier te gebruiken Wanneer je iets met één of meerdere foto's wilt doen, (bv. Verwijderen) dan zal je ze eerst moeten selecteren zodat de computer weet met welke foto's je iets wilt doen. Eén foto selecteren. Selecteren : Klik 1x op de foto; Er komt een blauw kader rond de geselecteerde foto. Deselectere Inmiddels ben ik al enkele maanden bezitter van een Samsung Frame TV 55 inch. Het inladen van een eigen afbeelding gaat prima, ook de 3-luik foto gaat goed maar graag wil ik een eigen afbeelding gaan vertonen zonder rand erom heen Ga vervolgens naar Mat boven aan het scherm en druk op de toets Selecteren. 2

Hoe selecteer ik alle foto's op de Samsung Galaxy J5

Snel foto's van smartphone of tablet versturen SeniorWe

1. iatuur en een lichtere grijze celkleur dan die van niet-geselecteerde foto's
  2. Foto's verwijderen op de iPhone. Om iPhone-foto's te wissen, kun je meerdere manieren gebruiken. Ga je liever selectief te werk, zodat je bepaalde kiekjes nog wel op het apparaat houdt, dan heb je iets meer werk. Toch is het dan mogelijk om tientallen foto's tegelijk te selecteren, zonder daarvoor steeds een plaatje te openen
  3. i in de gallerij een foto of meerdere foto's weggooi, komen ze na enkele seconden weer terug in mijn gallerij. Ik kan dus geen foto's weggooien. Ik heb geen cloud services aanstaan dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik heb mijn toestel cache al geleegd, maar het probleem is ni..

Hoe meerdere foto's tegelijk te selecteren en te

Meerdere foto's selecteren met slechts één veegbeweging op de iPhone. Snelstartgids. Ga naar Foto's -> klik op Selecteren -> Veeg meerdere foto's tegelijk. Stap 1: U kiest ervoor om vanaf het scherm naar de Foto-applicatie te gaan . >>> Zie meer: 4 eenvoudige en effectieve manieren om lijm op glazen te verwijderen Hoe kan ik meerdere foto's tegelijk selecteren om als bijlagen aan een mail toe te voegen? Gesteld op 20-6-2012 om 06:17 in forum Samsung GT-i9000 GALAXY S Misbruik melden. Heb dezelfde vraag, maar dan om het (als mapje) op Facebook te zetten

meerdere foto's selecteren - Microsoft Communit

Posted 1/8/03 11:11 AM, 10 message Tot 1 april kun je vervolgens je foto's en bestanden migreren naar OneDrive. Vanaf die datum houden de synchronisatie-functies op te werken. Premium Samsung Cloud abonnementen worden geannuleerd, en eventueel vooruit betaalde termijn teruggestort. Vervolgens heb je nog tot 30 juni de tijd om nog aanwezige bestanden en foto's te downloaden Selecteer het bovenste object en druk op SHIFT + TAB. Objecten selecteren die deel uitmaken van een groep. Selecteer de groep en voer een van de volgende handelingen uit: Als u één object wilt selecteren, klikt u op het object. Als u meerdere vormen in een groep wilt selecteren, houdt u SHIFT of CTRL ingedrukt terwijl u op de vormen klikt

Hoi, Misschien zit ik er grandioos overheen te kijken, maar is het mogelijk om in 1x meerdere foto's achter elkaar te maken? Dus dat ik bijvoorbeeld de timer in kan stellen op 10 seconden en dat de telefoon daarna bijvoorbeeld 15 fotos achter elkaar neemt? Alvast bedankt Selecteer een optie, afhankelijk van het type papier voor het scannen. Afbeelding : (TIFF met meerdere pagina's) in de vervolgkeuzelijst File Format (Bestandsindeling) Voer de M/C of modelcode in op het productetiket op Samsung Print-producten Instagram meerdere foto's in één met Photo Grid Daarnaast kun je de kiekjes bijsnijden en voorzien van Instagram-achtige filters, achtergronden, teksten en stickers (zoals snorren en kroontjes). De mogelijkheden zijn uitgebreid, maar dankzij de overzichtelijke interface is PhotoGrid simpel in gebruik

Meerdere bestanden selecteren op dropbox.com: Meld je aan op dropbox.com. Klik op Alle bestanden in de linkerzijbalk. Beweeg de muis over het eerste bestand dat je wilt selecteren. Klik op het selectievakje dat wordt weergegeven. Herhaal dit proces voor alle bestanden die je wilt selecteren Door meerdere bestanden (of mappen) tegelijk selecteren kan je ze tezamen in eenmaal kopiëren (of verplaatsen) en plakken; Verplaatsen - Manier 1. Open in Afbeeldingen de map van waaruit je foto's wil verplaatsen. Selecteer de foto's (zie 1.07 Dit concludeert dan onze tutorial over hoe om meerdere foto's snel te selecteren in de toepassing Foto's op een HTC One M8 nodig. Als u nog vragen of opmerkingen over deze video of over het proces dat u hebt gezien in deze video dan kunt u deze achterlaten in het commentaar hieronder, en wij zullen ze voor u beantwoorden.Bedankt voor het kijken VisiHow Google Photos is natuurlijk ontzettend handig om foto's te back-uppen, maar de app kan zoveel meer. De machine-learning-functies zorgen ervoor dat je, naast het categoriseren van je foto's, nog veel meer voor elkaar kan krijgen. Wij lopen de 12 handigste met je door

Foto's mailen met een Android telefoon (met afbeeldingen

1. Zeker niet als je nagaat dat er bijna iedere week wel één of meerdere nieuwe toestellen worden uitgebracht. Zoek je een high-end telefoon waar je een tijdje mee vooruit kunt? Dan is de Samsung Galaxy S8 een aanrader. Het kroonjuweeltje van Samsung zit boordevol technologische innovatie. Misschien wel te veel om op te noemen
  2. Ik heb sinds kort een laptop met windows 7. Nu wil ik graag meerdere foto's uploaden en verzenden per email wat dus niet lukt. Ten eerste moest ik ze per stuk uploaden, maarde helft kwam niet over. Bij de andere pc hier in huis (vista) lukt het wel om meerdere foto's in een keer te uploaden. Ik kon zelfs de foto'ook evt nog bewerken voordat ik ze uploade als bijlage
  3. iCloud meerder foto's selecteren om te verwijderen. iCloud meerder foto's selecteren om te verwijderen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ingelogd in via iCloud.com en klik op Foto's.Daar wil ik meerdere foto's tegelijk selecteren om te verwijderen
  4. g onder de knie moet krijgen
  5. Druk op F5 of CTRL + G om het dialoogvenster Ga naar te openen.. Klik in de lijst Ga naar op de naam van de cel of het bereik dat u wilt selecteren, of typ de celverwijzing in het vak verwijzing en druk vervolgens op OK.. Typ in het vak verwijzing bijvoorbeeld B3 om die cel te selecteren of typ B1: B3 om een bereik van cellen te selecteren. U kunt meerdere cellen of bereiken selecteren door.
  6. Snel meerdere foto's selecteren via momenten. Wil je snel meerdere foto's selecteren dan kan dit met behulp van momenten. Plaats je muisaanwijzer op een moment en de plus- en deel-knop verschijnen rechts. Klik op de deel-knop, de foto's worden geselecteerd. Klik daarna op witruimte om het deel-menu te verbergen, de foto's blijven wel geselecteerd
  7. Klik nu onder afbeelding invoegen uit op Bestand/schijf en zoek de map op met de foto's die je wilt gebruiken. Selecteer nu een foto (of meerdere foto's door de CTRL-knop ingedrukt te houden) en klik op invoegen om ze toe te voegen aan het fotoalbum. Met behulp van de optie Indeling van album kan je het uiterlijk bepalen van het album

Dan kan je vervolgens een selectie maken, zoals je dat ook in de verkenner kan (dus met cntrl en shift meerdere foto's selecteren) die kan je dan in een keer gewoon naar een doelmap kopieren. Trouwens, dat moet de verkenner van windows 7 ook kunnen (thumbnails laten zien dus) Geen idee of je in de verkenner de grote aan kan passen Om alle foto's te verwijderen volstaat het om één foto te selecteren in de lijst en vervolgens de toetscombinatie cmd⌘ + A uit te voeren. Alle foto's worden hierdoor gemarkeerd. Verder kun je ook een opéénvolgend gedeelte selecteren, klik hiervoor op de eerste foto in de lijst en scroll vervolgens naar beneden naar de laatste foto in de reeks die je wilt verwijderen Selecteer alle foto's die je nodig hebt. Je kunt dit doen door de 'Ctrl'-knop ingedrukt te houden en meerdere bestanden aan te klikken, of je kunt het eerste bestand aanklikken, de 'Shift'-knop ingedrukt houden en dan op het laatste bestand klikken om een reeks bestanden te selecteren Als u meerdere foto's selecteert, is de eerste foto die u selecteert de primaire selectie (actieve foto), wat wordt aangegeven met een frame dat helderder is dan de rest. Opmerking: Nadat u foto's hebt geselecteerd, voegt u ze toe aan de snelle verzameling om ze eenvoudig voor te bereiden voor afdrukken, weer te geven in een presentatie, te verzamelen in een webgalerie of te exporteren

Tip om snel meerdere video's en foto's te selecteren op de

Je kunt op meerdere manieren zorgen dat de foto's op het product geplaatst worden. Het simpelste is om de gewenste foto's aan de linkerkant te selecteren en dan te verslepen op het product. Meerdere foto's selecteer je door 'CTRL' toets (windows) en 'COMMAND/APPEL' toets (apple) ingedrukt te houden als je deze aanklikt Sommige foto's zijn ineens voor de helft grijs. Ik vond iets over het opslaan van foto's op een sdkaart, dan kan dit ontstaan. Alleen ik sta ze op het apparaat op en krijg dit alsnog! Kan ik mijn foto's nog redden? Hoe doe ik dat? En hoe voorkom ik dat mijn foto's grijs worden Samsung Galaxy A9 met vier lenzen Waar moet je op letten? Meerdere camera's op een telefoon zorgen in het algemeen voor betere foto's. Het is echter niet zo dat meerdere camera's altijd beter zijn dan één camera. Meerdere slechte camera's met slechte nabewerkingssoftware leidt natuurlijk tot slechte resultaten Wil je meerdere foto's aan voltooide Tours op iOS toevoegen? Dankzij onze laatste fix is dat nu veel makkelijker. Waar het tot nu toe alleen mogelijk was om foto's één voor één uit je foto-albums te selecteren, kun je nu tegelijkertijd zoveel foto's als je wilt selecteren om up te loaden

Instagram heeft een update uitgerold voor zijn applicaties die gebruikers in staat stelt meerdere foto's tegelijkertijd te uploaden Een foto op Facebook is zo geplaatst, maar gelukkig kun je deze ook net zo snel weer verwijderen. Facebook foto's verwijderen is namelijk eenvoudiger dan je denkt! Facebook foto's verwijderen. Soms kom je achteraf tot de conclusie dat je een foto beter niet op Facebook had kunnen plaatsen Je kunt foto's ook een voor een uploaden. Hiervoor klik je op op de knop Afbeelding 1 selecteren en selecteer je de eerste foto. Druk vervolgens op de knop Afbeelding 2 selecteren en zoek de tweede foto. Voeg de foto's samen. Voordat je de foto's samenvoegt, vink je het vak Automatisch bijsnijden aan als je wilt dat foto's automatisch worden.

Hey Community, Ik zou graag mijn Samsung Cloud (upgraded naar 50GB) gebruiken om er ook mijn vrouw haar smatphone shizzle in te dumpen. Is er een mogelijkheid om 2 accounts te koppelen aan mijn Cloud? Ik heb al gelezen dat je inderdaad meerdere devices kan koppelen met dezelde cloud door gew.. Bestanden en mappen binnen het kader dat u met de muis hebt gesleept, zijn geselecteerd. Wanneer miniaturen worden weergegeven met [Miniaturenlijst], begint u te slepen vanaf het kader rond de miniatuur.Wanneer het slepen met de muis rechtstreeks op een miniatuur, pictogram of map wordt gestart, kunt u geen meerdere beelden, pictogrammen of mappen selecteren Facebook stelt geen limieten voor het aantal foto's en albums dat je naar je account kunt uploaden. Toch zijn er talloze redenen te bedenken om bepaalde plaatjes van Facebook te verwijderen. Bijvoorbeeld als de relatie met je vriend(in) is uitgegaan, als je liever niet aan een bepaalde periode in je leven herinnerd wordt of als je simpelweg van plan bent om je profiel op te schonen

Meerdere afbeeldingen op één pagina afdrukken op pc of Mac

1. Klik in iCloud.com op 'Foto's' en selecteer een foto of video. Houd de Command-toets op de Mac of de Ctrl-toets op de pc ingedrukt om meerdere foto's of video's te selecteren. Klik in de bovenhoek van het venster op de downloadknop en houd deze ingedrukt. Als u een foto of video wilt downloaden zoals ze oorspronkelijk zijn opgenomen of geïmporteerd, kiest u 'Ongewijzigd origineel'
  2. Eén foto selecteren: Klik op de foto of druk op de pijltoetsen om snel naar de foto te navigeren en deze te selecteren. Een groep aangrenzende foto's in een dag selecteren: Klik op de eerste foto, houd de Shift-toets ingedrukt en klik op de laatste foto. Je kunt ook de Shift-toets ingedrukt houden terwijl je op de pijltoetsen drukt, of gewoon slepen om de foto's binnen het selectiekader te.
  3. Versnel je workflow door foto's snel en efficient te selecteren met vlaggen in Lightroo
  4. Het verzenden van meerdere foto's van uw telefoon moet dat u zich abonneren op een multimedia data plan. Druk op de Menu toets op uw Samsung-telefoon en selecteer Galerij. Selecteer 'Foto's ' en kies een foto. Als de optie gegeven, selecteert u meerdere foto's die u wilt verzenden. Selecteer 'Deel' en kies de methode die u wilt delen van uw.
  5. Meerdere foto's in e-mail discussie in Muziek, foto & video forum; Tip daarop en je kunt één foto selecteren, die onmiddelijk in de mail wordt geplakt. Wil je er nog een toevoegen, dan moet je de operatie opnieuw uitvoeren. #4 06-04-11, 18:25 leontjuh1. iPhone(club) Guru » iPhone 7 128GB (Zwart.

Samsung Galaxy S20+ 5G - Bestanden overzetten tussen

1. Lees hoe je meerdere foto's kunt selecteren en verwijderen in de standaard Foto's app op de iPhone en iPad, zonder dat je ze los hoeft aan te tikken
  2. Selecteer maximaal 50 foto's en kies 'Nieuwe film maken'. Meerdere foto's selecteren en tegelijk scrollen gaat superhandig door met je vinger over de gewenste foto's te gaan. Vervolgens kun je allerlei aanpassingen doen, het resultaat bekijken en uiteindelijk opslaan en/of delen met anderen
  3. Blijkt dat ik het slechts 1 voor 1 kan doen ipv meerdere fotos tegelijkertijd verwijderen. Zo tijdrovend dit, vreselijk. frank 13 november 2020 om 11:08- Antwoorden. Kan je ook de foto's in 1 keer verwijderen. Erik 3 augustus 2020 om 10:21- Antwoorden. Dit geld alleen voor je posts op je.eigen timeline

Video: Snel foto's en video's sturen via WhatsApp SeniorWe

Bestel nu: de Samsung Galaxy S21-serie Al je foto's overzetten. Als je het scherm langer ingedrukt houdt, kun je meerdere items tegelijk selecteren. Als je een map wilt overzetten, navigeer je eerst naar de map en tik je rechtsbovenin op 'Alles selecteren' Zodra je foto's op de MicroSD-kaart staan, kan het overzetten van foto's van Samsung naar PC beginnen. Haal het kaartje uit je telefoon en plaats 'm in je computer. Dit kan meestal door middel van een SD-adapter waarin het MicroSD-kaartje past

Selecteer de fotobestanden. Houd de Ctrl toets ingedrukt om meerdere foto's te selecteren, of kies Ctrl-A om alles te selecteren. Klik met de rechtermuisknop op de eerste foto, en kies Naam wijzigen. Typ de nieuwe naam in. Enter. Windows zal de foto's hernoemen, en automatisch een volgnummer geven. De volgnummers staan tussen haakjes Foto's zijn tegenwoordig net onkruid: de hoeveelheid groeit explosief. Ook blijven sommige foto's terugkomen, omdat ze ergens dubbel staan of op je laptop én smartphone. Groeit je fotocollectie, dan wil je je foto's ordenen. Je foto's beheren vergt discipline en kan een tijdrovende klus zijn Nadeel is dat de foto's als notitie opgenomen worden en niet meer als losse foto's. Wil je je foto's terug als aparte bestanden verkrijgen, moet je dus op elke foto rechtsklikken en apart opslaan. Bovendien kun je in de gratis versie van evernote maar een beperkt aantal MB's uploaden per maand. Selecteer en verzend Samsung Accoun Hoi ananbree, Welkom bij de community! :) Oh wat gek. Ik help je graag om dit op te lossen avanbree. Goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgezocht, want het eerste wat ik wilde voorstellen is de foto's opslaan op je interne geheugen

Ik heb windows 10 met meerdere foto,s selecteren kan ik niet meer openen met oproepen,kan iemand mij helpen? Met 1 foto lukt dit wel met meerdere niet. 3 december 2015 22:30. anoniem . 2 antwoorden + 0 - Ik snap je vraag niet helemaal. Maar je wilt meerdere foto's in een keer openen ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen waarom het niet mogelijk is om meerdere foto's tegelijk te selecteren in imovi

Nieuwe renders tonen Note 7 in goud, blauw en zilver

Google Foto's: Wat je moet weten over Google Foto's

De Samsung Galaxy S7 en Samsung Galaxy S7 Edge liggen sinds 11 maart in de winkels. Als je alles uit je nieuwe smartphone wilt halen, lees dan zeker verder. DroidApp heeft voor jou 27 handige Samsung Galaxy S7 tips voor je op een rij gezet. Zo stel je de S7 helemaal in naar eigen wens Zelf selecteer ik mijn foto's in twee of drie stappen: Nadat ik de foto's in LR5 geïmporteerd heb en een (automatische) backup daarvan heb gemaakt, bekijk ik ze in een vlot tempo. Daarbij markeer ik de foto's die echt mislukt zijn (met een X) direct voor de prullenbak en de foto's die er echt (positief) uitspringen met meerdere sterretjes Open hiervoor de foto in de galerij en tik bovenin op het informatie-icoontje met de i. Je kunt ook vanuit daar de categorie openen. Bij bewerken kun je dan de categorieën wijzigen en toevoegen. Browser veranderen, via app info. Standaard heeft Samsung haar eigen internetbrowser als standaard browser ingesteld op de Galaxy S8 en S8+ Stap 2. Laad alle foto's in in lightroom en kies de beste uit. Stap 3. Bewerk 1 foto naar smaak en synchroniseer alle foto's. Dit doe je door alle foto's te selecteren in de ontwikkel module en op synchroniseren te klikken.Vink vervolgens alles aan en druk op synchroniseren

Meerdere foto's gebruiken in Instagram Stories op Android

vervolgens selecteren en F4 drukken.-- Luc Sanders (MVP - PowerPoint) Leo Meuris <Leo Meu...@discussions.microsoft.com> schreef in bericht news:BFDC33BC-4ABC-4249-971F-3441FF5A9750@microsoft.com... > Ik voeg meerdere afbeeldingen in in Word, maar wil ze dan allemaal > tegelijk > bewerken, bijvoorbeeld ze verkleinen tot ze even groot zijn, of. Selecteer nu een of meerdere bestandstypes waar je DiskDigger naar wil laten zoeken en druk op OK. De scan zal nu van start gaan: Zodra de zoektocht voltooid is, laat DiskDigger de herstelbare bestanden zien. Verwijderde foto's terughalen samsung - Meilleures réponses Selecteer 'Samsung Q80 Series' en de foto is op de tv te zien Jammer genoeg kun je niet wisselen naar een andere toepassing op de telefoon, zonder dat de foto's dan weer van het tv-scherm verdwijnen Om je WhatsApp media over te zetten, selecteer je de categorie van je bestand. Bijvoorbeeld, om WhatsApp foto's over te zetten, klik op Foto's > Albums > WhatsApp Afbeeldingen, selecteer de bestanden die je wilt overbrengen, en klik dan op Export om WhatsApp foto's naar je PC te downloaden

Zo kun je meerdere foto's delen op Instagra

Als je snel meerdere documenten wilt maken, klik op het derde icoontje om te switchen naar de meerdere items modus. Deze optie is bedoeld om meerdere foto's achter elkaar te maken van enkele facturen/bonnen. Dit is ideaal als je een rits facturen/bonnetjes hebt die je snel achter elkaar wilt fotograferen iTip: razendsnel meerdere foto's selecteren in Foto's. Het versturen of verwijderen van een foto is zo gedaan op de iPhone. Soms wil je echter heel veel foto's delen of verwijderen. Dan is dit is de snelste manier om in zo kort mogelijke tijd een heleboel foto's te selecteren Je kunt 2 of meer foto's achter elkaar posten op individuele Stories. Zodra je de stories opent via het foto camera icoon linksboven (iPhone), op de kleine thumbnail klikt linksonder om recente foto's te openen zie je een klein icoon rechtsboven waar 2 foto's (icoon formaat) staat. Zodra je hierop drukt kun je meerdere foto's selecteren

KPN - Samsung Galaxy Note 4 4G (SM-N910F) - Contacten en

Meerdere foto's plaatsen werkt simpel: in plaats van tappen op een foto, dien je hem even ingedrukt te houden. Vervolgens kun je nog negen andere plaatjes selecteren voor de post Beste foto voor de beste afdrukkwaliteit. Selecteer het gewenste afdrukmateriaal. De juiste papiersoort selecteren: Selecteer het juiste formaat. Selecteer Staand (verticaal) of Liggend (horizontaal) om de afdrukstand van het document op het papier op te geven. Klik op het tabblad Paginalay-out, schakel Meerdere pagina's in en selecteer. De foto's die op de externe geheugen-usb-stick moeten komen, kunnen vanaf verschillende plaatsen komen, bijv.: de map Mijn Afbeeldingen een CD of DVD de camera een andere usb-(geheugen)stick Het principe blijft gelijk en de te nemen stappen hetzelfde. 1. Selecteer de foto's of de hele map met foto's. 2. Kopieer z Gebruik de functie voor het selecteren van meerdere foto's of video's als u twee of meer foto's wilt kopiëren, verwijderen of afdrukken, of als u een diapresentatie wilt weergeven van een aantal geselecteerde foto's of video's. Eén voor één selecteren. Druk tijdens de miniatuurweergave op om een foto of video te markeren en druk vervolgens op Daarmee plaats je maximaal tien foto's en video's in één post, waar je vegend doorheen bladert. Bij het uploaden vinden gebruikers een nieuw icoon, waarmee ze meerdere beelden kunnen selecteren

• Tafellamp zwart.
  • Fonkeling schoudercom.
  • Gek op jou Jim.
  • Magnetische boekenlegger HEMA.
  • Eigenaar Atlas Hotel Valkenburg.
  • Test Peugeot Partner.
  • PC monitor speakers.
  • Engelse woorden met O.
  • Professor Flitwick.
  • IPad mini 4 refurbished.
  • Kwik spectrum.
  • Cadeau Pasen peuter.
  • 2 verschillende vloeren in 1 ruimte.
  • Halloween Keizerstraat 2019.
  • Wat is CERN.
  • Windows vista 32 bit.
  • Brits Spaanse vliegtuigmaatschappij.
  • Baby cadeau met naam.
  • Battle of Stalingrad map.
  • Peuter wil niet lopen.
  • Melktanden stukje afgebroken.
  • Hotel Reusel.
  • Le petit prince hoofdstuk 12.
  • Rijksregisternummer België aanvragen.
  • Waar Calvin Klein ondergoed kopen.
  • Project Superhelden.
  • Life and Death Row.
  • De makkelijkste moestuin.
  • Dodge Nitro Forum.
  • Flitskrediet.
  • SHINee enlistment.
  • Kerstverlichting op batterijen Blokker.
  • Spiriva gewichtstoename.
  • Pezen paard sterker maken.
  • Niet zijnde betekenis.
  • Wandelen Beilen.
  • Steller's sea eagle.
  • Cartoon tekenen cursus.
  • Nieuwe oorlog serie Netflix.
  • Discriminatie basisschool.
  • Kals am Großglockner weer.